Alimentație

Post

Alimente ce trebuie consumate obligatoriu în timpul sarcinii

Vedeți o serie de alimente care aduc multe beneficii unei femei gravide.

Citește articol
Post

Despre riscurile consumului de dulciuri în sarcină

Atunci când aștepți un copilaș apar anumite pofte. În material afli despre alternativele pentru dulciuri, care sunt la fel de bune.

Citește articol
Post

Alimentele ideale pentru a fi consumate primăvara de către gravide

Gravidele au nevoie de mai mulți nutrienți, în special primăvara, când organismele noastre sunt afectate de un deficit de vitamine. Aceste super-alimente vă ajută să faceți față as

Citește articol
Post

Ceaiuri interzise în timpul sarcinii

Unele ceaiuri pot fi dăunătoare micuţului care creşte şi se dezvoltă la tine în burtică. Vezi lista de ceaiuri recomandate şi interzise în timpul gravidităţii.

Citește articol
Post

Cât VIN putem consuma în perioada sarcinii și alăptării!

Dacă ești gravidă sau alăptezi ar trebui să știi ce efecte are alcoolul asupra copilului tău și care este cantitatea maximă pe care o poți consuma.

Citește articol
Post

Trucuri alimentare – cum îți menții greutatea în sarcină

Te întrebi cum poți să păstrezi un echilibru alimentar în această sarcină? Îți punem la dispoziție câteva trucuri care sperăm că te vor ajuta.

Citește articol
Post

De ce și câtă apă trebuie să bei în timpul sarcinii

În timpul sarcinii, o femeie reține în organism mai multă apă decât de obicei, motiv pentru care acestea deseori nu beau apă de frica retenției de apă în organism.

Citește articol
Post

Află cum îţi poţi controla poftele!

De ce avem pofte în sarcină? Dăunează ele fătului? Cum găsim alternative sănătoase! Despre toate astea în articolul ce urmează!

Citește articol
Post

Alimente interzise în sarcină

Există produse alimentare pe care trebuie să le eviți în timpul sarcinii. Vezi care sunt acestea.

Citește articol
Post

Ce să mănânci ca să ai un bebeluş sănătos?

Fătul are o unică sursă de hrană – pe tine. În timpul sarcinii, mai mult ca oricând, este esenţial să ai o dietă cât mai variată şi mai echilibrată. Nu trebuie să faci planuri spec

Citește articol