Odoraș.

Sensimyl

(FOTO) Cum arată mâncarea în maternitățile din țările europene

Într-un grup destinat părinților, mai multe mame au făcut publice imagini cu mâncarea oferită în maternitățile în care au născut. Aflate în diferite colțuri ale lumii, acestea povestesc despre mâncarea pe care au primit-o zilnic din partea unității medicale.

Vedeți mai jos imaginile și comentariile mămicilor:

• Am născut în Franța, mâncarea a fost bună. Cafeaua cu lingurița, dar a fost ok. Totul nota 100. Aveau într-o zi piure cu pește, dar așa bun a fost că mi-e ciudă că nu am cerut rețeta.

• Eu am născut în Lisabona ... maternitate de stat... pot spune că mâncarea era foarte bună și puteam să-mi aleg mereu pe următoarea zi ce doream să mănânc deoarece aveau meniu la alegere. Atât mâncarea cât și curățenia și serviciul medical excepțional...

• Eu am născut în Anglia... maternitate de stat... pot spune că mâncarea era foarte bună și puteam să-mi aleg mereu pe următoarea zi ce doream să mănânc deoarece aveau meniu la alegere.

• Am născut în Olanda-den bosch în 2017 și am fost tratată mai ceva ca la hotel, pentru că nu am stat mult în spital am mâncat doar odată și la fel mâncare foarte bună. Și după ce naști te întreabă ce vrei să bei și îți aduce prăjitură, dacă e băiat cu bulinuțe albastre, iar dacă e fetiță cu roz.

• 2 nașteri în UK. 3 mese pe zi, aveam meniu și alegeam zilnic ce voiam pentru cele 3 mese (inclusiv pentru soț). Servire la pat, nu ridicam un pai. Voiam ceva, sunam și venea cineva și îmi aducea (ceai, apa etc). Poza mea de suflet rămâne cea de la a doua naștere când în camera de triaj (adică o cameră doar pentru mine și soț) mi-au adus ceai, biscuiți și aromaterapie (să mă relaxez până vine o moașă să îmi verifice dilatația). Deci mulțumesc UK că m-ai adoptat.

• Am născut în UK în urmă cu 7 luni, nu m-am gândit să fac poze, dar mâncarea a fost foarte bună, aspectuoasă și îndestulătoare. În fiecare zi venea cu meniul cineva de la bucătărie să mă întrebe pentru a doua zi ce vreau să mănânc la cele 3 mese.

• Ultimul copil l-am născut în Grecia la un spital de stat. Ce să spun? Incomparabil cu România, începând cu internarea și terminând cu externarea. De mâncare ce să spun? Exact că la un restaurant și foarte multă! Carne la grătar, pulpa de pui la grătar sau cuptor, câte un pește întreg cam la 400-500g la cuptor și multe altele. Dimineața nu servesc ceai. Servesc lapte cu cacao, pastramă, ou fiert, salam uscat etc. La ora 10 primeam tiropite (plăcinte) calde cu brânză și un iaurt. La ora 13 era prânzul compus din carne, mai mult la grătar, piure de cartofi, orez, mazăre și o salată în alt bol. Apoi primeam o porție de macaroane cu carne sau cu ton și la sfârșit prăjitură sau o felie mare de tort. La ora 16 primeam fructe. Mereu era la fel: două banane, o felie de pepene și pepene galben. La ora 19 era cina și primeam o bucată mare cât palma de carne la cuptor cu diferite legume și un iaurt. Am ieșit cu un plus de kg din spital. Dacă mi-ar fi spus cineva ce meniu este la un spital de stat în Atena, nu aș fi crezut!

• Am născut în Germania... pot să zic că m-am simțit ca la hotel în legătură cu mâncarea... prima dată mi-au dat o listă să-mi aleg pe 7 zile felurile de mâncare pe care le vreau când vine ora mesei... Eu nu prea știind ce înseamnă toate am selectat și eu ce înțelegeam dar au fost foarte bune... de la A la Z nu am ce să zic (când venea soțul la vizită și vedea ce mi se aduce mai gusta și el) arăta că la restaurant.

• Eu am născut în Italia. Nici nu ziceai că sunt în spital. Foarte bună mâncarea, și nu numai tot personalul foarte atenți și niciunul nu așteaptă să îi bagi în buzunar.

• Eu am născut în Spania! Jos pălăria, totul cald, ambalat, etichetat! 3 mese pe zi mic dejun, prânz și cină, plus gustare la ora 5! 3 feluri de mâncare felul1, felul 2 și desert, de la fructe la înghețată. Am născut la stat, costuri ambele nașteri 0 euro.

• În Germania dimineața bufet mâncai ce voiai, la prânz de exemplu am primit pește cu legume, supă cremă cu crutoane și salată, în 3 zile a fost foarte diversificată mâncarea, plus că aveam o cafenea în spital unde puteam cu cei care veneau în vizită să servim o cafea, un ceai...ca la hotel... m-am strâmbat că mă externează a treia zi.